بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


نکاتی برای مراقبت از دندان های کودکان

نکاتی برای مراقبت از دندان های کودکان

 

مراقبت از دندان های کودکان به طوری که آنها دندان های سالم دارند، برای توسعه فعلی و آینده آنها اساسی است. آنها را در عادت های صحیح بیکودینتال آموزش دهید، غذای خوب و بازدید های دوره ای به دندانپزشک برای جلوگیری از آسیب های غیررسمی و نگه داشتن دندان های سالم ضروری است. بسیاری از والدین در مورد هدف مشخص هستند، اما بهترین راه را برای انجام آن شک دارند. بنابراین، ما به شما راهنمایی های ساده ای را برای مراقبت از دندان های کودکان به ارمغان می آوریم.

 

شایع ترین آسیب های دندانی در دوران کودکی، ترومای دندان و پوسیدگی است. در ایران، بیش از 30 درصد کودکان زیر شش سال از پوسیدگی رنج می برند با توجه به اطلاعات سازمان بهداشت جهانی. مراقبت های اولیه این پاتولوژی ها و پیشگیری آنها از عوارض آینده در دهان کودکان جلوگیری می کند. جلوگیری از پوسیدگی از کوچک، حتی بر روی دندان های شیر، درمان هر گونه تروما، بررسی هماهنگی صحیح دندان ها و اطمینان از بهداشت خوب دندان به ما اجازه می دهد تا سلامت دهان و دندان را تضمین کند.

 

نکاتی برای مراقبت از دندان های کودکان

به زودی به زودی مراقبت می شود: حتی قبل از اولین دندان ها به نظر می رسد، آن را توصیه می شود برای تمیز کردن لثه نوزادان با یک گاز مرطوب. پس از آن، با ظاهر دندان های اول، شما باید شروع به تمیز کردن هر دو دندان و منطقه اطراف با یک برس اطفال (بدون استفاده از خمیر دندان تا زمانی که کودک قادر به تف کردن).

من عادت های خوب را از کوچک به دست می آورم: کودکان باید حداقل سه بار در روز دندان های خود را بشویید و مهم است که آنها هیچ مسواک زدن، به ویژه شب را از دست ندهید. در حالت ایده آل، این وظیفه همیشه توسط والدین نظارت می شود تا یک مسواک زدن صحیح را تضمین کند و بتواند آن ها را توصیه کند. توصیه می شود از دندان های مخصوص برای کودکان استفاده کنید زیرا آنها حاوی دوزهای فلورین مناسب برای این مرحله هستند. دندان های شیر فقط به عنوان قطعی مهم هستند و پایه های سلامت دهان و دندان را در آینده احساس می کنند.

خوردن سالم: اجتناب از غذاهای شیرین، کاهش غذا بین ساعت ها و حمل غذای متنوع و سالم. همچنین مهم است که آب به اندازه کافی مصرف کنید تا از خشکی دهان جلوگیری شود.

هر سه ماه برس را تمدید کنید: به طوری که صفحه باکتریایی تجمع نمی یابد و اطمینان حاصل شود که موی ها در شرایط کامل نگهداری می شوند.

بازدید از دندانپزشک: حتی قبل از سال اول، با ظاهر دندان های اول، و با یک دوره شش ماهه بین بازدید و بازدید توصیه می شود. بررسی ها به شناسایی حفره های احتمالی، هماهنگی و مشکلات نیش یا عادت های بد کمک می کند.

 



:: برچسب‌ها: دندان درد در کودکان, دندان درد, دندانپزشکی, بهداشت دهان و دندان,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : دو شنبه 23 اسفند 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.