تمیز کردن تارتار - کورتاژ دندان
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


تمیز کردن تارتار - کورتاژ دندان

تمیز کردن تارتار - کورتاژ دندان

یکی از رایج ترین مشکلات در سلامت دهان و دندان ، تارتار است. تارتار حتی در افرادی که به مراقبت های دهان و دندان اهمیت زیادی می دهند رخ می دهد. باکتری های موجود در مواد غذایی و نوشیدنی ها با آلوده کردن کوچکترین دهانه ای که می توانند در دهان و دندان پیدا کنند به دندان می چسبند. این تارتارها که "پلاک" نامیده می شوند ، در دوره های بعدی باعث ناراحتی فرد می شوند و روی تغذیه او تأثیر منفی می گذارند. اگر کورتاژ یا تمیز کردن تارتار انجام نشود ، در آینده مشکلات قابل توجهی برای دندان و لثه ایجاد می کند. توصیه دندان پزشکان متخصص این است که هر فرد باید هر 6 ماه یکبار حساب را تمیز کند.

 

چرا تمیز کردن جرم مهم است؟

وقتی پلاک ایجاد شده توسط باکتری های چسبیده به سطح دهان و دندان یا "تارتار" در بین مردم تمیز نشود ، در آینده باعث پوسیدگی دندان ها می شود. این کار تا زمانی که دندان ها بیفتند پیشرفت می کند. تارتار که بین لثه و دندان قرار دارد ، نه تنها باعث پوسیدگی دندان یا از دست دادن زودرس آن می شود ، بلکه مشکلات جدی لثه را نیز به همراه دارد.

 

چگونه از تشکیل جرم جلوگیری کنیم؟

نحوه تمیز کردن حساب برای جلوگیری از محاسبه احتمالی که در هر فرد رخ می دهد ، لازم است به برخی از قوانین توجه کرده و آن را به یک عادت تبدیل کنید. به عنوان پلی کلینیک خصوصی دهان و دندان   ، توصیه های ما در این زمینه به شرح زیر است:

 

مسواک زدن منظم دو بار در روز با جزئیات بسیار مهم است. مشکل جرم در افرادی که آن را به یک عادت تبدیل کرده اند کمتر دیده می شود.

 

انتخاب خمیر دندان یکی از مهمترین عوامل تشکیل پلاک است. استفاده از "خمیردندان فلوراید" هنگام انتخاب خمیردندان نیز از بروز چنین مشکلاتی می کاهد.

 

تنها راه مقابله با مشکل سنگ معده ، که بیشتر در موارد مسواک نکردن طولانی مدت دندانها رایج است ، مراجعه به پزشک متخصص پریودنتولوژی است. این مشکل را می توان با کورتاژ برطرف کرد.

 

کورتاژ-تمیز کردن جرم دندان چگونه انجام می شود؟

تمیز کردن با دستگاه های اولتراسونیک مدت کوتاهی طول می کشد. این دستگاه که به طور خاص برای تمیز کردن سنگ طراحی شده است ، توسط متخصصان پریودنتولوژی مورد استفاده قرار می گیرد. با تماس با شماره مرکز تماس پلی کلینیک ما در بیلیکدوزو ، می توانید اطلاعات دقیقی در مورد مراحل نظافت دریافت کرده و قرار ملاقات بگذارید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بهداشت دهان و دندان, مسواک زدن, دندانپزشکی, تارتار دندان, جرم گیری,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : شنبه 16 مرداد 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.