نکات کلیدی در مورد مراقبت از ایمپلنت های دندانی
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


نکات کلیدی در مورد مراقبت از ایمپلنت های دندانی

https://www.dsedental.co.uk/wp-content/uploads/2014/11/Dental-Implants.jpg

کاشت دندان این امکان را برای شما فراهم می کند که لبخند خود را با جایگزینی ایمن و طبیعی به دندان بازگردانید. ایمپلنت های دندانی متشکل از کاشت تیتانیوم یا سرامیک و تاج آن روی دندان قرار گرفته و امنیت و ظاهر دندان واقعی را به شما می دهد. چه یک یا چند ایمپلنت دندانی داشته باشید ، مهم است که به درستی از آنها مراقبت کنید.

 

در حالی که میزان پس زدن برای ایمپلنت های دندانی بسیار کم است (ایمپلنت های دندانی 98 درصد موفقیت دارند) ، مراقبت از ترمیم های شما می تواند به شما یک لبخند زیبا و ایمن برای زندگی کمک کند.

 

به آرامی اما کاملا مسواک بزنید

شما هنوز هم باید دندان های خود را مسواک بزنید همانند دندان های طبیعی خود. به آرامی و در عین حال کاملا مسواک بزنید و برای بهترین نتیجه از مسواک با موی نرم استفاده کنید.

 

در زیر و اطراف تاج دندان مسواک بزنید - ممکن است دستیابی صحیح مسواک به این نواحی دشوار باشد ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مسواک شما اندازه مناسبی دارد تا به آرامی این فضاها را تمیز کند. می توانید از مسواک دستی یا برقی استفاده کنید ، فقط مطمئن شوید که سر مسواک نرم تری را انتخاب کنید!

 

خمیر دندان مناسب را انتخاب کنید

استفاده از خمیردندان هایی که بسیار زیاد ساینده هستند ، وقتی صحبت از ایمپلنت های دندانی شما می شود بسیار مهم است. در حالی که کمی مواد سایشی می تواند به تمیز کردن دندان ها و از بین بردن لکه های سطح کمک کند ، ساییدگی زیاد باعث آسیب رساندن به تاج دندان شما در طول زمان می شود.

 

چگونه می توان خمیر دندان مناسب را انتخاب کرد؟ بهتر است از خمیردندان هایی که به عنوان "سفیدکننده" تبلیغ می شوند یا مواد سفید کننده در آن وجود دارد خودداری کنید - این مواد می توانند برای کاشت دندان شما ساینده باشند. اگر سوالی دارید از دندانپزشک خود توصیه های خاصی در مورد خمیر دندان بخواهید!

 

هنگام استفاده از نخ دندان احتیاط کنید

استفاده از نخ دندان در اطراف کاشت دندان بخشی اساسی از برنامه مراقبت از دهان شماست ، اما رعایت نرمی و بهداشتی بسیار مهم است. نخواهید توانست مانند دندانهای طبیعی خود در اطراف کاشت دندان خود نخ دندان بکشید. نخ دندان بیش از حد تهاجمی می تواند به پری ایمپلنتیت کمک کند ، وضعیتی که در آن لثه و بافت استخوان در اطراف کاشت دندان شما ملتهب می شوند.

 

در زیر خط لثه خیلی از نخ دندان استفاده نکنید: در عوض ، به آرامی در دو طرف تاج دندان خود نخ دندان بکشید. دندانپزشک شما می تواند دقیقاً نحوه استفاده از نخ دندان در اطراف ایمپلنت دندان شما را نشان دهد و ممکن است برای بهترین نتیجه آب گلگیر را پیشنهاد کند.

 

به دندانپزشک خود مراجعه کنید

دندانپزشک شریک زندگی شما در سالم نگه داشتن ایمپلنت دندان تا حد ممکن برای زندگی است. با مراقبت مناسب ، ایمپلنت دندان شما یک عمر طول می کشد ، اگرچه سرانجام تاج دندان شما نیاز به تعویض دارد. با تعیین وقت ملاقات منظم با دندانپزشک برای معاینه و تمیز کردن ، می توانید لبخند را برای سالهای سال روشن و سالم نگه دارید.

 

اگر در مورد مراقبت از کاشت دندان خود سوالی دارید ، دریغ نکنید و برای کمک به دندانپزشک خود کمک کنید. کاشت دندان شما لبخند شما را کامل می کند و شما می خواهید به بهترین وجه از آن مراقبت کنید ، بنابراین قرارهای منظم دندانپزشکی خود را حفظ کنید و روزانه مسواک بزنید و نخ دندان بکشید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ایمپلنت, دندانپزشکی, دندان, ایمپلنت مناسب, بهداشت دهان و دندان,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : سه شنبه 8 تير 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.