زمان زیبایی
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


زمان زیبایی

https://drefamilydental.com/wp-content/uploads/2016/06/shutterstock_59108173.jpg

زمان زیبایی

نیازهای شخصی ما در زندگی دوباره مورد توجه قرار گرفت و با گذشت روزهای گرم تابستان به سرعت قبلی بازگشت. شاید بیشترین احساس این نیازها برای شما دندان های شما باشد که هر بار که می خورید ، می خندید یا به هر آینه نگاه می کنید می بینید و آه می کشید اما همیشه آن را به تعویق می اندازید ، که باید اصلاح شود یا به سادگی زیباتر شود.

آیا فکر می کنید دندان های شما مانند روزهای گذشته سفید ، سالم و منظم است؟ یا به دلیل لکه های چای و قهوه رنگ آنها تغییر کرده است؟ شاید در انتهای آنها ضربات شکننده و شکستگی وجود داشته باشد و خیلی کوتاه تر از آن باشند که هنگام صحبت کردن دیده شوید ...

یا ممکن است لثه های شما عقب رفته و بریدگی های زرد مایل به تیره روی قسمت های دندان های نزدیک به لثه شما ایجاد شده باشد. شاید حتی اگر آنچه می خورید خیلی سرد نباشد ، دندان های شما نیز احساس سرماخوردگی جدی می کنند. بنابراین وقت آن رسیده است که به دندانپزشک بروید و از چنین مراقبت های خوبی برخوردار باشید ، بالاخره این حق شماست که بخواهید و بخورید. در این مرحله ، ما وارد عمل می شویم و به کار می پردازیم تا لبخندی را که می خواهید به شما بدهیم.

آنچه مرحله به مرحله انجام خواهیم داد ؛

در وهله اول ، ما معاینه دقیق شما را انجام می دهیم ، از اشعه ایکس استفاده می کنیم ، پس از اطمینان از سلامت ریشه دندان و استخوان های اطراف دندان ، تارتار شما را تمیز می کنیم و مراقبت های اولیه را به پایان می رسانیم. اکنون زمان شناسایی نیازها و صحبت در مورد گزینه های درمانی شما فرا رسیده است.

این روند در کلینیک ما به شرح زیر کار می کند: اول از همه ، پرونده های عکس و فیلم نشان می دهد که وضعیت اولیه دندان شما نشان داده شده است. ارزیابی ها با مشاهده این سوابق همراه با شما انجام می شود و در نتیجه ، ما کار بر روی گزینه های درمانی را شروع می کنیم. ما نیاز واقعی شما را با نمونه هایی از طراحی لبخند که در محیط دیجیتال آماده خواهیم کرد ، تعیین می کنیم و مناسب ترین مدل درمانی را با توجه به نیاز شما اصلاح و اعمال می کنیم.

رایج ترین آن ها در بین این مدل های درمانی به شرح زیر است: اگر تنها مشکل دندان های شما رنگ آنها است ، حل این مشکل در یک جلسه فقط با بلیچینگ نوع مطب امکان پذیر است. برای این فرآیند ، پس از تمیز شدن تارتار ، با کمک کانسیلرهای مخصوص از لثه های شما محافظت می شود و با کمک مخلوط های ژل مخصوصی که روی دندان های شما زده می شود ، روند سفید شدن آن آغاز می شود. ژل ها گاهی اوقات با کمک منبع نوری فعال می شوند ، این روند در بین مردم به عنوان "سفید شدن دندان با لیزر" شناخته می شود.

سفیدکاری نوع اداری روشنایی بسیار واضحی را ایجاد می کند. پس از آن ، رنگ دندان جدید شما می تواند برای مدت طولانی با محصولات حمایتی حفظ شود. محصولات سفیدکننده ای که در سوپرمارکت ها به فروش می رسند و نویدبخش بسیار جدی هستند ، شخصی نیستند ، خطر آسیب رساندن به لثه را دارند و ممکن است باعث صدمه دیدن شما شود.

حتی اگر دندان های شما سبک تر باشد ، باز هم چیزی وجود دارد که شما در مورد لبخند خود دوست ندارید. حدس می زنم هنگام لبخند زدن لثه های شما کمی بیش از حد به نظر برسند. با این حال ، این که دندان های شما کمی بیشتر برجسته می شوند ، ارزش زیبایی بیشتری به لبخند شما می بخشد. در این مرحله ، راه حل ما با کمک لیزر بافت نرم خواهد بود. قسمت هایی از لثه های شما که دندان های شما را بیش از حد پوشانده است ، درست مانند کار با بند و یا زنان در مراحل مانیکور از سطح دندان خارج می شوند.

به لطف لیزر ، اندازه واقعی دندانهای شما بدون درد مشخص می شود. سطح دندان در معرض را در صورت لزوم با استفاده از پر کننده های زیبایی می توان روشن کرد. به این ترتیب ، لبخندی شیک و سفید خواهید داشت که علاوه بر این ، در یک جلسه سالم تر به نظر می رسد!

بلیچینگ دندان ارزان قیمت

در واقع ، شما هیچ شکایتی از ظاهر لثه های خود ندارید ، اما طول دندان های شما به مرور کوتاه شده است به طوری که دندان های بالایی شما به سختی دیده می شوند یا هنگام صحبت قابل مشاهده نیستند ، یا گیجی شکل شکل شما دندان ها و فاصله بین آنها بسیار ناخوشایند شده است. در این مرحله ، طرح لبخند ، روکش های پرسلان برگ و زیرکونیوم وارد عمل می شود.

طراحی لبخند اصلاحاتی را که به شکل دندان های شما با سیستم های باندینگ و پر کردن کامپوزیت انجام می شود و هیچ سایشی روی دندان شما ایجاد نمی کند ، پوشش می دهد. ایده های شما و نزدیکانتان در مورد لبخند جدید شما که به این ترتیب طراحی شده ، تماس های لمسی ساخته شده و لبخند زیبایی ایده آل شما تعیین می شود.

پس از تصمیم متقابل در مورد لبخند ایده آل خود ، در صورت لزوم ، ساییدگی ها با توجه به اندازه تصحیح برنامه ریزی شده برای ایجاد روی دندان های شما ، و لبخند ایده آل شما با استفاده از پرسلن های برگ یا فقط پر کردن مواد مرکب ، ماندگار می شود. تاج های زیرکونیوم مواد ترمیمی بدون فلز هستند که دندان های شما را در اطراف می پوشانند ، که در صورت از بین رفتن مواد پیشرفته به دلیل پرکردگی های قدیمی و پوسیدگی ، آنها را اعمال می کنیم.

بلیچینگ دندان ارزان قیمت

پرسلن برگ و روکش زیرکونیوم در آزمایشگاه با درجه حرارت بالا تهیه می شود و بنابراین بهتر از ظاهر شفاف و روشنایی دندان های طبیعی ما تقلید می کند. به همین دلیل ، دوام آنها نیز بسیار زیاد است و در برابر شکستگی بسیار مقاوم هستند. به عبارت دیگر ، وی پس از ساخت روکش لمینت می تواند با گاز گرفتن به خوردن سیب ادامه دهد. شما خواهید بود

ممکن است شما به ترکیبات مختلفی از مدلهای درمانی اشاره شده در بالا نیاز داشته باشید ، دندانهای شما ممکن است زرد و گیج باشند ، ممکن است سفید کننده باشد و فقط روکش لمینت که روی دندانهای جلویی شما قرار می گیرد کافی باشد. مهم نیست که چه مشکلی دارید ، اکنون می دانید که چگونه آن را حل کنید و این حق شماست که زیاد بخندید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طراحی لبخند, زیبایی, دندانپزشکی, تکنولوژی, لیزر,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : چهار شنبه 5 خرداد 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.