بدون مراجعه به دندانپزشک خود به تعطیلات نروید!
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


بدون مراجعه به دندانپزشک خود به تعطیلات نروید!

https://th.bing.com/th/id/OIP.0PZZTZ_rmAeD3xCMJGwrGAHaE8?pid=ImgDet&rs=1

بدون مراجعه به دندانپزشک خود به تعطیلات نروید!

شما آرزو داشتید که تمام زمستان یک تعطیلات تابستانی داشته باشید و زمان تعطیلاتی که منتظر آن هستید نزدیک است. ما می دانیم که هنگام برنامه ریزی برای تعطیلات ، شما هیجان زده هستید که کجا بروید و آنچه را که باید در طول مسیر ببینید.

 

ما مطمئن هستیم که آخرین کاری که می خواهید قبل از یک تعطیلات راحت یا لذت بخش انجام دهید ، ممکن است مراجعه به دندانپزشک باشد. با این حال ، انجام چک های دندانپزشکی قبل از تعطیلات می تواند شما را از مشکلی که ممکن است درست در وسط یک سفر برنامه ریزی شده بوجود آید ، نجات دهد.

 درمان فلوراید

بنابراین ، حداقل 2 هفته قبل از اینکه به تعطیلات بروید ، حتماً از دندانپزشک خود وقت بگیرید. پزشک شما تاج های سست یا آبسه ای را که ممکن است مشکل ایجاد کند ، شناسایی می کند ، فضاهایی که به اندازه کافی به عصب نزدیک هستند که ممکن است باعث درد شود.

 

افراد ممکن است هنگام مسافرت با هواپیما یا حتی شیرجه رفتن در تعطیلات ، دندان درد داشته باشند. این به دلیل وضعیتی به نام بارودونتالژی است که در اثر تغییر فشار هوا مانند پرواز و فرود هواپیما ایجاد می شود. معمولاً این درد از علائم پرشدگی یا نشتی فضای پر عمق در نزدیکی داخل دندان است.

 

حتماً برای بازدید خود حداقل 1 ماه قبل برنامه ریزی کنید ، مخصوصاً اگر با هواپیما سفر می کنید.

 درمان فلوراید

البته برنامه ریزی برای هرگونه مداخله جراحی برای 20 دندان یا درمان کانال ریشه باید خیلی زودتر انجام شود.

 

کارهایی که می توانید هنگام تعطیلات انجام دهید.

 

اگر دندان درد دارید ، داروی مسکن ممکن است به طور موقت کمک کند. اما سعی کنید هر چه سریعتر دندانپزشک پیدا کنید.

اگر در مورد بریس های خود مشکلی دارید ، سیم شل خارج شده را برای راحتی بیشتر آن بلغزانید ، سپس در اسرع وقت به یک متخصص ارتودنسی مراجعه کنید.

پس از درمان های اورژانسی ، درخواست کنید که یک نسخه از یادداشت های درمانی ، تصاویر و اشعه ایکس برای دندانپزشک معمولی ارسال شود. این مورد به ویژه در صورت نیاز به مراقبت های بعدی در هنگام بازگشت به خانه بسیار مهم است.

می توانید از محافظ های دهان در ورزش هایی مانند موج سواری ، پاراسیل یا حتی فوتبال استفاده کنید. آسیب دهان در این نوع ورزش ها بسیار شایع است و می تواند تعطیلات شما را خراب کند.

فراموش نکنید که محصولات مراقبت از دهان و دندان خود را هنگام تعطیلات به همراه داشته باشید. (مسواک ، خمیردندان ، نخ دندان و دهانشویه).

مهمتر از همه ، هنگام تعطیلات از آن لذت ببرید! تعطیلات زمانی است برای استراحت در روال معمول خود ، اما وقتی صحبت از مراقبت از دهان و دندان می شود ، در این برنامه باقی بمانید. مسواک زدن حداقل دو بار در روز بعد از صبحانه و قبل از خواب می تواند تفاوت چشمگیری در مراقبت های دهانی شما ایجاد کند.

یاد آوردن! فقط چند ساعت طول می کشد تا دندان های شما برای شروع التهاب لثه روی دندان شما بنشینند ، یا اگر به بیماری پریودنتال مبتلا هستید ، باکتری های زیر لثه و بین دندان های شما با سرعت رعد و برق تکثیر می شوند. بسیاری از اوقات می توانیم درمورد آنچه در تعطیلات می خوریم و می نوشیم کارهای روزمره خود را رها کنیم ، اما پایبند بودن به روال بهداشت دهان و دندان و استفاده از نکات ما اطمینان حاصل می کند که تعطیلات عالی و بدون اورژانس دندانپزشکی را سپری می کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بهداشت دهان و دندان, مسواک زدن, دندانپزشکی, تعطیلات, عصب کشی,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.