طراحی لبخند با آینه مجازی
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


طراحی لبخند با آینه مجازی

https://sculpturestudios.net/wp-content/uploads/2019/08/Digital-Smile-1.png

طراحی لبخند با آینه مجازی

شرکت دندانپزشکی Ivoclar Vivadent برنامه ای را برای اقدامات زیبایی دندانپزشکی به نام "Ivosmile" راه اندازی کرده است. به لطف این برنامه واقعیت افزوده (هوش مصنوعی) ، بیماران فوراً می توانند ببینند که لبخندهای جدیدشان در نتیجه روشی که انجام داده اند ، چگونه به نظر می رسد. با استفاده از نرم افزار 'AI' (واقعیت افزوده) ، دندانپزشکان می توانند در اولین ملاقات خود به بیماران خود نشان دهند که در نتیجه درمان زیبایی دندان چگونه ظاهر می شوند.

برای استفاده ، تصویر بیمار بلافاصله بر روی یک قرص بارگذاری می شود ، جایی که در ویژگی های مختلف مانند شکل و رنگ دندان با توجه به قالب های مختلف دندان و طیف رنگی تغییراتی ایجاد می شود.

بدون تغییر در شکل دندان های طبیعی ، فقط با بازی با رنگ ، نتیجه فرایند سفید شدن نیز دیده می شود ، و بنابراین بیماران می توانند بلافاصله سطح سفیدی ایده آل را برای آنها تعیین کنند.

 

 

 

تحریک کننده تغییرات

 با تشکر از گزینه های موجود در برنامه ، بیماران در مورد تمام تغییراتی که باید ایجاد کنند تصمیم می گیرند و بنابراین می توانند لبخندی را که مناسب آنها است انتخاب کنند.

 

این تصاویر و فیلم های مجازی به بیماران کمک می کند تا مراحل درمان و نتیجه را به وضوح مشاهده کنند. این امر باعث می شود تا تصمیم گیری در مورد اینکه آیا واقعاً می خواهند یک درمان زیبایی را شروع کنند یا خیر ، برای آنها آسان تر شود.

 

بیماران می توانند با دیدن لبخندهای قبل و بعد از "آینه مجازی" تصمیم بگیرند که درمان زیبایی را شروع کنند یا نکنند ، و اگر این کار را انجام دهند ، این برنامه به آنها الهام می دهد که چه نوع ظاهری را می خواهند.

 

اگرچه امروزه اقدامات دندانپزشکی زیادی در مورد طراحی و کاربرد لبخند وجود دارد ، اما هیچ یک از آنها توانایی شبیه سازی لبخند را به طور مستقیم و بدون دخالت در تصویر فعلی فوری مانند Ivosmile ندارند. این به بیماران و دندانپزشکان کمک می کند تا لبخندهای بهتر و نتایج زیبایی دندان را فراتر از تخمین خود ببینند و پیش بینی کنند. برای عملی کردن این موارد ، تجربه و دانش دندانپزشک در زیبایی دندان و تجربه مطرح است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سفید کردن دندان, بلیچینگ, آینه مجازی, طراحی لبخند, دندانپزشک, شبیه سازی لبخند,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : دو شنبه 27 بهمن 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.