می توان دندان افراد سیگاری را سفید کرد
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


می توان دندان افراد سیگاری را سفید کرد

https://th.bing.com/th/id/OIP.FPlM41qXlMysqEmpiLFOGAHaEB?pid=Api&rs=1

می توان دندان افراد سیگاری را سفید کرد

برخی از بیماران فکر می کنند که دندان هایشان نمی تواند سفید شود زیرا مدت زیادی است که سیگار می کشند. اما آیا احتمال بدتر شدن رنگ آنها وجود دارد زیرا روند سفید شدن دندان منافذ دندان را باز می کند؟

در حین سیگار کشیدن می توانید دندان های خود را نیز سفید کنید. به طور معمول ، ما بیماران خود را از نوشیدن قهوه ، استفاده از محصولات دخانیات یا نوشیدن شراب در طول دوره سفید شدن دندان منع می کنیم. به منظور جلوگیری از آسیب به مینای دندان با افزایش نفوذ پذیری از عوامل خارجی در طی فرآیند سفید کردن دندان ، توصیه می کنیم برای مدت 2 هفته "رژیم غذایی دندان سفید" را انجام دهید ، یعنی از چنین مواد غذایی و عادت های رنگ آمیزی پرهیز کنید. درست است که دندان ها بیشتر در پس از بلیچینگ در معرض خطر هستند زیرا دندان ها پس از تمیز کردن پوسته کاملاً در معرض دید قرار دارند. با این حال ، صادقانه بگویم ، می توان گفت که این باعث نمی شود که سفید شدن دندان کاملاً بی اثر باشد ، اما اثر آن را کاهش می دهد. از اینجا می توان نتیجه گرفت که سفید شدن دندان برای افراد سیگاری نیز موثر است.

 

پس از سفید شدن ، محصولاتی مانند قهوه ، شراب قرمز ، نیکوتین باعث تغییر رنگ دندان ها می شود. این نوع محصولات به دلیل عوامل خارجی مشکلی به نام رنگ آمیزی دندان ایجاد می کنند. از طرف دیگر پلاک های سفید کننده باعث تغییر رنگ ساختاری در دندان ها می شوند. به عبارت دیگر ، تغییر رنگ ناشی از صفحات سفید کننده ماندگارتر و ایمن تر است. اگر سفید شدن شما به طور دوره ای طبق توصیه دندانپزشک با پلاک های سفید کننده دندان پشتیبانی شود ، رنگ های داخلی دندان دوباره باز می شوند.

تنها راه جلوگیری از رنگ آمیزی خارجی این است که با تمیزکردن دندان ها توسط دندانپزشک از شر این تغییر رنگ ها خلاص شوید ، بنابراین توصیه می کنم به دلیل عادت سیگار کشیدن هر 6 ماه با دندانپزشک خود ملاقات کرده و دندان های خود را تمیز کنید.

 

صفحات مخصوص بلیچینگ بهترین گزینه برای تغییر رنگ دندان ها خواهد بود. البته مهمترین مشکل در اینجا عادت سیگار کشیدن است که می تواند باعث سرطان دهان و مرگ زودرس شود. نیکوتین موجود در سیگار باعث افزایش تخریب در دهان و حتی باعث از بین رفتن دندان در سنین پایین می شود.

من توصیه می کنم سیگاری ها هر 6 ماه یک بار خطرات خود را از نظر دندان ، مشکلات لثه و سرطان دهان ارزیابی کنند. برای توضیح کوتاه؛ با سیگار کشیدن ، ممکن است در طولانی مدت دندان هایی نداشته باشید که نیاز به سفید شدن در دهان داشته باشند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سفید کردن دندان, بلیچینگ, جرم گیری, سیگار, مسواک, دندانپزشک,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : یک شنبه 5 بهمن 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.