چرا پرشدگی زیاد باعث دندان درد می شود
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


چرا پرشدگی زیاد باعث دندان درد می شود

https://i.ytimg.com/vi/cBsw_mMtF0g/maxresdefault.jpg

درد ناشی از پرشدگی زیاد چگونه ایجاد می شود و چگونه می توان آن را برطرف کرد؟

 

اگر قبلاً پر کننده دندان داشته اید ، ممکن است به یاد داشته باشید که دندانپزشک شما یک تکه کاغذ رنگی را در دهان خود قرار داده و به شما می گوید آن را گاز بگیرید. سپس او احتمالاً سوال "آیا احساس اضافه می کنید؟"

از آنجایی که هنگام پر کردن دهان معمولاً بی حس است ، معمولاً دشوار است بگوییم که هنگام نشستن روی آن صندلی پر شده است. در عین حال معمولاً می گوییم همه چیز خوب است تا بتوانیم فوراً از آنجا خارج شویم.

گاهی اوقات ، در طی چند روز پس از معاینه ، متوجه می شویم که پر شدن اندکی بالاتر از دندان های دیگر است. وقتی چیزی را گاز می گیریم ، ابتدا پر کردن و دندان روی آن یکدیگر را لمس می کنند و یک لقمه نامنظم ایجاد می کنند. اما بدترین دردی است که با پرشدگی زیاد احساس می شود. اگر ناراحتی کوتاه مدت وجود داشته باشد ، که می توانیم آن را به عنوان یک روند عادی نیز در نظر بگیریم ، این مشکل از بین می رود ، اما اگر ادامه یابد ، باید اصلاح شود.

 https://i.ytimg.com/vi/xLllq_itDJ0/maxresdefault.jpg

چرا پر شدن زیاد باعث درد می شود؟

 

دندان توسط یک بافت نازک در استخوان به نام بافت همبند پریودنتال پشتیبانی می شود. وقتی پرکننده شما خیلی بالا است ، دندان پایین این بافت فشار می آورد و این بافت را حساس می کند.

 

تمام بافتهای بدن هنگام استرس حساس می شوند. به عنوان مثال ، اگر تمام روز در باغ کار کنید و علف های هرز بدون دستکش را از بین ببرید ، دستان شما قرمز می شود و ادم جمع می کند. در نتیجه ، بدن خون بیشتری را به دستان شما می فرستد و به بهبود آنها کمک می کند. همین اتفاق در مورد آشفتگی ناشی از پر شدن زیاد رخ می دهد.وقتی این بیماری وضعیت پیشرفته پیدا کند ، از آن به عنوان پریودنتیت آپیکال علامت دار یا پریودنتیت حاد آپیکال یاد می شود.

 

چگونه می توانیم از درد ناشی از پریودنتیت آپیکال جلوگیری کنیم؟

 

پر شدن زیاد باید برداشته شود یا اصلاح شود تا درد متوقف شود. بنابراین باید با دندانپزشک خود تماس بگیرید و اظهار کنید که میزان پر شدن زیاد است. دندانپزشک با سایش پر کردن و فرآیند تراش ، دوباره نیش شما را بررسی می کند. این روند چند دقیقه طول می کشد.

 

چه مدت طول می کشد تا درد متوقف شود؟

بعد از اینکه دندانپزشک این عمل را انجام داد ، بافت همبند هنوز به بهبودی نیاز دارد. روند بهبود می تواند از یک روز تا دو هفته متفاوت باشد. اگر بعد از دو هفته درد ادامه داشت ، در صورت وجود مشکل دیگر باید دوباره به دندانپزشک مراجعه کنید.

 

صبر نکنید و با دکتر خود تماس بگیرید. این بهترین و کوتاه ترین راه برای حل مشکل و جلوگیری از جدی شدن مشکل است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پریودنتیت, دندانپزشک, ترمیم دندان , عصب کشی , بهداشت دهان و دندان,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : دو شنبه 29 دی 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.