دندانپزشکی دیجیتال: با اعتماد به نفس لبخند بزن!!!!
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


دندانپزشکی دیجیتال: با اعتماد به نفس لبخند بزن!!!!

دندانپزشکی دیجیتال (Digital Dentistry) با به کارگیری فناوری های دیجیتال، دقت و سرعت روند درمانی را به شکل چشمگیری افزایش داده است. در دندانپزشکی دیجیتال با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته، خدمات پیشرفته دندانپزشکی برای امور مختلف اعم از ساخت روکش دندان در یک روز، تصویر برداری دیجیتال (قالب گیری دیجیتال)، ایمپلنت دیجیتال ، لمینت دندان فوری و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از بارزترین کاربردهای دندانپزشکی دیجیتال، کاربرد آن در زمینه ساخت لمینت دندان فوری به کمک فناوری کدکم (CAD/CAM) است. این فناوری جدید قابلیت ساخت انواع روکش دندان، لمینت و …  را به شکلی سفارشی و در یک جلسه فراهم می‌کند. به کمک فناوری های پیشرفته دندانپزشکی دیجیتال می‌توان تصاویر سه بعدی از فک و داخل دهان بیمار تهیه کرد و برنامه ریزی درمانی متناسب با آن را با سرعت و دقت بی‌نظیر انجام داد.

با استفاده از روش های درمانی دیجیتال هزینه و زمان را می توان در دندانپزشکی بهینه سازی کرد.  روش های مورد استفاده در دندانپزشکی دیجیتال به مرور زمان به روزتر، دقیق‌تر و پیشرفته تر می شوند. با وجود این مزایا، تمامی دندانپزشکان قادر به استفاده از فناوری های دیجیتال نیستند و یا تمایلی برای اختصاص دادن زمان برای یادگیری ندارند. دلیل این امر نیاز به تخصص و سرمایه گذاری بالا برای ارائه این خدمات است.

کلینیک دندانپزشکی دیجیتال به عنوان یک پیشرو در این زمینه است که خدمات خود را در بخش دیجیتال یک گام جلوتر برده است و خدمات دندانپزشکی در یک را ارئه می‌دهد.

دندانپزشکی دیجیتال

دندانپزشکی دیجیتال چیست؟

دندانپزشکی دیجیتال چیست؟ دندانپزشکی دیجیتال یک اصطلاح گسترده در خدمات بهداشت دهان و دندان است که هر فناوری دندانپزشکی را در برمی‌گیرد، این نوع دندانپزشکی شامل استفاده از دستگاه‌های سخت‌افزاری و راه‌حل‌های نرم افزاری کامپیوتری می‌شود. هدف از دندانپزشکی دیجیتال این است که متخصصان دندانپزشکی را قادر به ارائه خدمات درمانی به کمک ابزارهای کامپیوتری می‌کند. امکانات جدیدی مانند اسکنر دیجیتال در دندانپزشکی به پزشکان این امکان را می‌دهد که بدون استفاده از ابزارهای مکانیکی قالب‌گیری دیجیتال را اجرا کنند، تشخیص دهند یا برای درمان برنامه‌ریزی دقیق انجام دهند. راه‌حل‌های دیجیتال دندانپزشکی برای آزمایشگاه‌ها مانند اسکنر قالب و نرم افزار طراحی لبخند به طور قابل توجهی روند تولید کارهای دندانپزشکی را سرعت بخشیده است و میزان کار با دست را کاهش می دهد.

تحقیقات نشان می‌دهد که امروزه حدود 85 درصد از کلینیک‌های دندانپزشکی در سطح جهان هنوز به روش معمولی برداشت قالب را انجام می‌دهند. این نشان دهنده آن است که پذیرش فناوری دندانپزشکی دیجیتال توسط دندانپزشکان زمان بر خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دندانپزشکی دیجیتال,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : شنبه 17 شهريور 1403



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.