مراقبت از دندان لمینت
بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


مراقبت از دندان لمینت

https://th.bing.com/th/id/OIP.LbAnqMBSUJJ6OxeYwsVGMwHaE8?pid=Api&rs=1

مراقبت از دندان لمینت

دندان لمینت در سال 1983 در ایالات متحده آمریکا ظهور کرد. این برنامه روشی نبود که مردم عادی از آن استفاده کنند زیرا هنگام اختراع بسیار گران بود. اما امروزه بسیاری از افراد می توانند این کار را انجام دهند زیرا خیلی لوکس نیست. دندان لمینت شده همچنین به عنوان لنز دندان و دندان سرامیکی نیز شناخته می شود. این دندان باعث زیبایی ظاهری دندان های افراد می شود و به صورت سفارشی ساخته می شود. دندان لمینت همرنگ دندان فرد است ، بنابراین وقتی از بیرون مشاهده می شود ، به نظر می رسد یک دندان طبیعی است.

 

لمینت پوششی است که به قسمت جلوی دندان متصل می شود. امروزه به طور گسترده ای در بسیاری از کلینیک های دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل عمر طولانی ترجیح داده می شود. دندان های لمینت بسیار شبیه ناخن مصنوعی هستند. به عبارت دیگر ، دندانهای اصلی و دندانهای لمینت شما به اندازه ناخن و دست مصنوعی سازگار هستند.

 

مراقبت از دندان لمینت

آنچه برای مراقبت از دندان لمینت باید انجام شود تفاوت زیادی با آنچه هر فرد باید به طور معمول برای بهداشت دهان و دندان انجام دهد، ندارد. قبل از تصمیم گیری در مورد استفاده از لمینت ، بهداشت دهان و دندان باید بررسی شود و اگر بیمار احتمالاً مشکل لثه دارد ، ابتدا باید این مشکل برطرف شود. پس از استفاده از لمینت ، مسواک و نخ دندان را دو بار صبح و عصر به طور معمول مسواک بزنید.

 

انواع دندان های لمینت

2 نوع دندان لمینت وجود دارد ، لمینیت کامپوزیت و لمینیت سرامیکی.

 در محافظت از رنگ ، قسمت و سطح خارجی دندان لمینت کامپوزیت بسیار موثر است. دندانهای لمینت کامپوزیت را می توان در یک جلسه انجام داد. در حقیقت ، وقتی برای تهیه دندان لمینت به دندانپزشک مراجعه می کنید ، اگر ساختار دندان شما برای این کار مناسب باشد ، دندانپزشک می تواند این دندان را در همان روز بسازد.

 https://i.pinimg.com/originals/d7/2a/5b/d72a5b99cd9d3c90826f397e9be6ea20.jpg

دندان لمینت سرامیکی در ترمیم دندان ، دندانهای رنگی و آسیب دیده موثرتر هستند و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. دندان لمینت سرامیکی در قسمت جلوی دندان ها قرار می گیرد و ضخامت آن 0.2-0.6 میلی متر است. به عبارت دیگر ، ساختار بسیار نازکی دارد و بنابراین هیچ گونه ناراحتی برای دندان ها ایجاد نمی کند. دندانهای سرامیکی در محیط آزمایشگاهی تهیه می شوند زیرا دندانهای بسیار خاصی هستند.

 

چه زمانی دندان های لمینت مورد نیاز است؟

دندانهای لمینت برای طراحی لبخندها مورد نیاز است. از نظر زیبایی ، دندانهای لمینت یک روش بسیار موثر است. دندان های کوتاه را می توان با دندان های لمینت کشیده و با بزرگ تر کرد و فاصله دندان ها را کاهش داد. دندان های کج را می توان اصلاح کرد تا تصویر بهتری از دهان ایجاد شود. در عین حال ، دندانهای شکسته را می توان با دندانهای لمینت ترمیم کرد.

 

مزایای دندان لمینت چیست؟

از آنجایی که دندان های لمینت با دندان های خود شما سازگار خواهد بود ، به شما این احساس را می دهد که از دندان های طبیعی خود استفاده می کنید. دندان لمینت یک روش بدون درد است و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی ظاهر سالمی داشته باشید. در حین انجام این روش ، هیچ کاری برای بر هم زدن ظاهر طبیعی و ساختار دندان ها انجام نمی شود. اگر دندان های شما زرد رنگ می باشد ، می توانید با دندان های لمینت سرامیکی ، سفیدتر به نظر برسید.

 

دندانهای لمینت مانند سایر روش ها کوتاه مدت نیستند. شما می توانید سالها از این دندانها به صورت سالم استفاده کنید. در برابر جویدن مقاوم است و بنابراین تغذیه راحت را ارائه می دهد. در برابر سیگار کشیدن ، چای ، قهوه و نوشیدنی های سرد نیز مقاوم است. بنابراین می توانید از همه چیز به راحتی استفاده کنید. علاوه بر این ، از آنجا که قیمت آن خیلی گران نیست ، ارزان تر از سایر روش های دندانپزشکی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دندانهای جدا شده, لامینا, لمینت, دندان لمینت, دندانپزشکی, بهداشت دهان و دندان,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : پنج شنبه 4 دی 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.