بازار یابی دندانپزشکی

بهترین متخصص ایمپلنت دندان در کرج (دکتر محسن بیاتی) بهترین دندانپزشک در کرج اجزا ایمپلنت دندان ایمپلنت دندان در تبریز تکنیک‌ها و فناوری‌های مورد استفاده دکتر پرهام پناهی مزیت‌های ایمپلنت دندان بهترین متخصص ایمپلنت در تبریز هزینه کامپوزیت دندان در کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران “زیبایی لبخند با پرداخت اقساطی؛ کامپوزیت دندان اقساطی در غرب تهران” نقش هوش مصنوعی در دندانپزشکی دیجیتال دندانپزشکی دیجیتال در غرب تهران (دندانپزشکی قدس) مزایای دندانپزشکی زیبایی دندانپزشکی زیبایی در اندیشه (دندانپزشکی قدس) افراد ایده‌آل برای ایمپلنت دندان انواع ایمپلنت مورد استفاده در اندیشه بهترین کلینیک ایمپلنت اندیشه (کلینیک تخصصی ایمپلنت قدس) معیارهای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران تفاوت بین ایمپلنت دیجیتال در غرب تهران با انواع ایمپلنت‌های سنتی


ویزاژیسم چیست؟ چگونه استفاده می شود؟

https://healthtrip.ir/wp-content/uploads/2019/08/2.jpg

ویزاژیسم چیست؟ چگونه استفاده می شود؟

طراحی لبخند شخصی با ارزیابی شکل لبخند ساخته می شود ، که شامل تجزیه و تحلیل زیبایی در جزئیات و رابطه بین تعدادی از معیارهای زیبایی مانند لب ها ، لثه و دندان است.

 

ویزاژیسم چیست؟

برای داشتن ظاهری زیبا ، کافی نیست مشکلی که ما را آزار می دهد برطرف شود ، لازم است با یک دیدگاه جامع با تمام نقاط بهم پیوسته برخورد کنیم تا نتایج کاملی ایجاد کنیم. بنابراین ، می توان ظاهری شخصی و کامل به دست آورد. انعکاس این رویکرد در زیبایی شناسی دندانی ، ویزاژیسم نیز نامیده می شود. ویزاژیسم از واژه فرانسوی visage به معنی "چهره" می آید. این مفهوم اولین بار به عنوان روشی که معماران در اوایل دهه 1930 از آن استفاده می کردند پدیدار شد. دندانپزشک برزیلی Braulio Paolucci اولین نفری بود که فکر کرد این روش می تواند در زیبایی دندان استفاده شود. علیرغم تکنیک استاندارد لبخند که امروزه با ویزاژیسمیسم استفاده می شود ، این فقط در مورد زیبایی فرد نیست ، بلکه در مورد شکل ظاهری نیز هست. گزارش شده است که ساختار روانشناختی ، الگوهای رفتاری و عادات ثابت ، حتی الگوهای شانه زدن مو ، باید در این مطالعات گنجانده شود. طراحی لبخند این است که با استفاده از دارو و هنر در کنار هم ، لبخند ایده آل خود را تجدید کنید. این است که یک لبخند سالم را با ترکیب برخی از خواسته های شخصی خود با سلامتی و طبیعی برنامه ریزی کنید.

 

طراحی لبخندی که برای هر شخص ساخته می شود متفاوت است و در حالی که زیبایی لبخند فرد را فقط با سفید کردن دندان می توان بدست آورد ، گاهی ممکن است مداخلات متعددی لازم باشد. هرکسی که حس زیبایی شناسی داشته باشد آگاه است که تصویر به تنهایی برای بیان زیبایی کافی نیست. به همین دلیل ، کافی نیست که زیبایی شناختی بیندیشید و ویژگی های فیزیکی را با اشکال مناسب برای ایجاد زیبایی متعادل کنید. بیان معیارهایی که فرد به صورت ایده آل دارد ضروری است. سبک زندگی ، شخصیت ، نیازهای شغلی و ترجیحات مورد نظر قطعاً ارزیابی می شود و وضعیت بیمار و خواسته های او با هم شکل می گیرد. زیرا در وهله اول یافتن عباراتی که منعکس کننده روح فرد باشد بسیار مهم است.

 

ارزش بیش از حد تصویر از مهمترین ویژگیهای جهان معاصر است. مردم قدرت پذیرش اجتماعی را از طریق تصویر ، رفاه شخصی و موفقیت شغلی تشخیص داده اند. به طور فزاینده ای ، روش ها در همه زمینه های پزشکی و زیبایی برای بهبود ظاهر خود استفاده می شوند. درمان های دندانپزشکی که لبخند و زیبایی در آنها ادغام شده است نیز مورد توجه بیماران قرار دارد.

 

دندانپزشک بینایی ، ناحیه شروع دهان ، نمای لب ؛ هدف آن هماهنگی فرد با شخصیت و تصویر وی است. از این نظر ، دندانپزشک با پیشرفته ترین تکنیک های مواد کار می کند و نه تنها لبخندی زیبا ، بلکه لبخندی زیبا را ایجاد می کند که با ویژگی های چهره و شخصیت فرد سازگار است.

 

تقسیم صورت فرد ، یعنی ناحیه پیشانی ، ناحیه بینی ، ناحیه لب ، ناحیه چانه ؛ این سرنخ های بسیاری از رابطه و ماهیت آنها ، همراه با شخصیت و الگوهای رفتاری ثابت آنها را نشان می دهد. در رویکرد ویزیستیک ، هنگامی که افراد دندان های خود را تمیز می کنند ، نه تنها مدل موهای فرد ، بلکه نحوه قرار دادن موها به پشت یا کنار نیز بسیار مهم است. پزشک متخصص ویزاژیسم سرنخ هایی را در مورد چگونگی شکل دادن به مدلی که فرد با مشاهده ساختار چشم خود ، شکل ظاهری ، حتی چگونگی چشمک زدن دریافت می کند و درمان خود را بر این اساس به پایان می رساند.

 

نحوه استفاده از ویزاژیسم چگونه است؟

 

ابتدا از چهره بیمار عکس گرفته می شود. مصاحبه ای با بیمار انجام می شود که ویژگی های اصلی شخصیت و خواسته ها و خواسته های خود را برای آنچه می خواهد بیان می کند. با تکنیک لبخند سه بعدی ، بیماران همراه با پزشکان خود در مورد گزینه ای که مناسب آنها باشد تصمیم می گیرند. در صورت لزوم ، گزینه های مناسب با مشاوره با جراح پلاستیک در مورد تصویر سه بعدی صورت تعیین می شود. این یک هماهنگی است. اصلاح یک دندان به تنهایی ، یک بینی یا یک گوش برجسته ممکن است گاهی اوقات کافی نباشد.

 

تمام اطلاعات به دست آمده در مورد بیماران در معالجه انجام می شود. نتیجه با کل تیم و بیمار به اشتراک گذاشته می شود.

 

چهره ما در چنین مطالعاتی؛ مناطق صورت ما ؛ ناحیه پیشانی ، ناحیه بینی ، ناحیه لب ، ناحیه چانه ، نسبت های طلایی روی دندان ها و ... داده هایی از این دست همه سرنخی در مورد شخصیت و الگوهای رفتاری شما به پزشک می دهند. ببینید ، نسبت ها طبیعی است ، اما شما بیش از حد از عضلات خود تقلید می کنید. این موقعیت؛ شاید باعث شود خیلی پیرتر به نظر برسید. سپس تصاویر و مدل ها برای بحث و گفتگو باز می شوند تا بهتر بفهمند چه خبر است. در اینجا ، دندانپزشک ، بیمار ، حتی آزمایشگاه شما ، همه نظر خود را مطرح می کنند و در نتیجه. مدلهای سه بعدی آنچه می خواهیم ظاهر می شوند. هدف در اینجا فقط زیبایی شناسی مکانیکی نیست. این اطمینان حاصل می شود که مصنوعات مصنوعی ، که شامل ساختار روح فرد بوده و آن را منعکس می کند ، برای مردم منعکس شود.

 

مثلا؛ اگر فرد لجبازی هستید ، این طرح دندان شماست. این مطابق با دست شما مرتب می شود ، خطوط تهاجمی تری ارائه می شود ، یا اگر بگویید ، "در واقع ، من می خواهم طرف سرسخت خود را تنظیم کنم و به عنوان یک فرد معتدل تر ظاهر شوم" ، برنامه های کاربردی با مدل های متفاوت طراحی می شوند شما با خطوط نرم تر نکته مهم در این روش این است که احساسات و عواطف شما منعکس شود و تیم شما بتواند آن را احساس کند.

 

این مطالعات نشان می دهد که دندانپزشکی زیبایی ، مانند سایر شاخه های دندانپزشکی ، به مرور به شاخه ای از علم تبدیل خواهد شد و لمس کمی به لبخند شما خواهد کرد ، مانند یک نمک که به یک وعده غذایی اضافه می شود ، یا آخرین ضربه مس توسط یک هنرمند روی بوم این است که به ما بفهماند چطور حتی روتوش به ما معنا می دهد.

 

مفهوم ویزاژیسم شخصی که به تازگی ایجاد شده است. برنامه های صورت ، در پروتزها دندانپزشک ، بیمار ، آزمایشگاه ، پرستار و غیره این یک رویکرد چند رشته ای است که شامل سهم همه کارکنان در این زمینه است. هدف در اینجا استفاده از استاندارد کلاسیک ، همان موارد برای همه به عنوان کارخانه است ، به جای ایجاد ارتشی از افراد با ظاهر یکسان. این اطمینان حاصل می شود که مطالعاتی که متناسب با خلق و خو ، ساختار و خلق و خوی فرد باشد ، وی را در آن جهت انگیزه می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: طراحی لبخند, زیبایی, دندانپزشکی, پرکننده زیبایی, ویزاژیسم,

نویسنده : رضا نیکبخت تاریخ : شنبه 19 تير 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به بازار یابی دندانپزشکی مي باشد.